Félig francia lesz az Alfa Romeo első elektromos autója
A francia Peugeot-Citroen konszern platformjára építik majd az olaszok a saját autójukat.
A francia Peugeot-Citroen konszern platformjára építik majd az olaszok a saját autójukat.
Az Alfa Romeo Giulia és Stelvio alapmodelljei után, amelyek tavaly frissültek, a Quadrifogliók, azaz a sportváltozatok is megújultak.
Az olasz versenyszínek és a retró grafikai elemek mellett képzés is jár a most bejelentett 500 darabos szériához.
A kiindulási alapnak tekinthető Quadrifoglio Verdénél erősebb és könnyebb az olasz gyártó sportszedánja.
A hétszeres világbajnok Michael Schumacher fia a Ferrari partneristállójának versenygépét próbálhatja ki.
A világ egyik legrangosabb oldtimeres rendezvénye a párizsi Rétromobile, amelynek szenzációja egy 1939-ben gyártott olasz sportkupé volt idén.
Hosszabb távon nem valószínű, hogy fennmarad az olaszok kompakt autója, vélhetően a mostani SUV-őrület elsöpri ezt is.
A Stelvio csúcsváltozata eddig sem számított gyengének, sem lassúnak, de az olaszok most találtak még benne néhány extra lóerőt.
Körbenéztünk egy picit a használt autók piacán, és ebben az árkategóriában egy német, francia és olasz kocsit választottunk.
Az érkezőben lévő Alfa benzinmotorja a Giulia QV-ből származik, amin húznak egy picit és egy villanymotort is pakolnak mellé.
A Concorso D'Eleganza Villa D'Este a világ talán legelegánsabb környezetében megrendezett autókiállítása. Ide olyasmivel kell jönni az esélyességhez, amiből jellemzően 20 darabnál kevesebb készült összesen.
Az olasz gyártó boszorkánykonyhájában két nagyon izgalmas ígérkező recepten dolgoznak.